EMF záření – jak se ho zbavit? 5G sítě a jejich penetrace prostorem…

 

What Can You Do to Reduce Your Exposure to EMFs and Dirty Electricity?

As we have seen, many experts are concerned about the health effects of the proposed massive increase in transmitters needed for 5G deployment and are working to protect us from their harmful effects. In the meantime, we need to protect ourselves as much as possible while we wait for existing exposure limits to be revised. Here are a few recommendations for lowering or eliminating exposure to harmful EMFs and dirty electricity:17,18

  1. Keep all devices in another room at night. Carry them in a bag instead of in clothing
  2. Try to have phone conversations on a landline instead of putting your cell phone up to your head for long periods of time
  3. Headphones and chargers can increase EMF exposure from cell phones – so don’t use them while they’re charging
  4. Avoid traditional headsets. Instead, opt for air tube headsets, which deliver great sound without EMF exposure
  5. Putting your cell phone on airplane mode stops connectivity with the towers, minimizing radiation exposure
  6. Get rid of electric blankets, waterbeds, and electric heating pads
  7. Use a quality shielding phone case that is designed to block various forms of radiation.
  8. Purchase shielded, grounded extension cords and power cords for home use
  9. Change your bedroom circuit breaker to exclude smoke detectors, alarms, etc. and then switch off the circuit breaker at night
  10. Use battery-powered alarm clocks
  11. Leave at least eight inches of space between your bed and your wall. Wiring (even in walls) can emit a significant magnetic field
  12. Position your bed so that it’s as far away as possible from strong magnetic field sources, including the utility pole, refrigerator, and home entertainment center
  13. Forget about Bluetooth headsets. Use speaker mode to keep your phone as far away from your body as possible
  14. If you’re using a laptop at home, avoid Wi-Fi and opt for hard-wired Ethernet connections
  15. Purchase a radio frequency meter, which will allow you to pinpoint EMF hotspots
  16. Reduce or eliminate dimmer switches, wireless products, printers, scanners, computers, television sets, and other energy-saving devices.

zdroj:
https://thetruthaboutcancer.com/perilous-5g-network/

Advertisements

12 top mentálních modelů na učení se a zdokonalování

Stejně jako svaly i mozek potřebuje trénovat. Ono nejlepší je pořádně se hýbat nebát se zkuist chodit třeba po lajně, začít lézt po skalách a nebo udělat most a pořadně se protáhnout. Ovšem po protažení závitů je zapotřebí na sobě máknout také.

Takže se nebojte a zkuste – protože už jen to, že zkusíte novou věc, je obrovským stimulem pro náš mozek a když dosáhnete cíle, tak o to větším přínosem bude radost z dosažení.

Modré světlo? Hnus, vaše Velebnosti…

Náš organismus je vytvořen evolucí nebo dosazen na tuto planetu. Vše je optimalizvoané pro život na Zemi a proto naše oko vnímá den a noc a podle typu světla se řidí naše vnitření hodiny. Ovšem s nástupem LED technologií v našich TV a display telefonů a tabletů si zaděláváme na trable – nakonec spousta je zná osobně – nechce se nám vstávat, špatně se spí, ráno jsme unavení. Modré světlo emitované displyem blokuje tvorbu metoninu = hormonu spánku.

Perfektní rozhvor zde:

https://video.aktualne.cz/dvtv/nebezpecne-svetlo-z-mobilu-od-lekaru-mozna-uslysime-nepeknou/r~d30afb8ccbf211e8acf3ac1f6b220ee8/?redirected=1539592598
(na aktualne.cz Nebezpečné světlo z mobilů? Od lékařů možná uslyšíme nepěknou diagnózu, říká expert)

Super app které řídí světelný tok zde:

https://justgetflux.com

Proč se starat o svá střeva?

Jsem tím, co jím. Prostě neoddiskutovatelný fakt. A to co sníme se zpracovává v trávící soustavě. Pokud nejíme dostatek vlákniny a občas se nepročistíme, tak nás začnou trápit problémy.

Bolest hlavy, kloubů, únava, aritmie – ovšem místo potlačování symtomů bychom se měli zamyslet nad příčinou. Takto to vypadá ve střevech pomocí endoskopického přístroje. A co nemoc a problém, to na první podhled patrná nečistota na stěnách a jejich poškození.

Řešení?

– premýšlet co jím a konzumovat dostatek vlakniny (kartáč na střeva)
– pravidelně na podzim a na jaře se dotoxikovat (chlorealla nebo epsom salt)
– vzdělávat se, např. http://www.european-vegetarian.org

Návod na reálný detox od Raye Mayora je No1:

Jak na hádky? Non Violen Communication je cestou

1. jen co se začínáme hádat tak, že začínáme sdělovat za každou cenu svůj názor, je čas”opustit místnost”. Jakmile se náš tep dostane nad 90BPM už stejně nedokážeme uvažovat logicky, je na čase uklidnit se, odejít, vyvětrat se.

2. mluvme o pocitech a o nicem jiném. Nesmíme pustit naše EGO do diskuze – ať pouze pokyvujeme pouze hlavou a usmívame se nebo zda na sebe řveme. EGO chce vždy bojovat s EGEM. Když mluvíme o pocitech náš oponent nemuže nic zmenit na tom, jak se cítíme – jedině že by nám pomohl pocit změnit.

3. Nikdy neříkejme nikdy a pokaždé. Je to hloupost odporujcící ZEN principu. Podstatné je VŽDY se soustředit jen na jednu věc a na TEĎ.

Preferujte místo chcete

Žijeme ve světě kde CHCI, JÁ POTŘEBUJI naprosto přebíjí již od narození naší přirozenost volby, toho co preferujeme, co si zvolíme. Ano, volba je těsně napojena na intuici a naše Vyšší Já, ovšem jak často ji potlačujeme a nahrazujeme prostou potřebou. Ray skvěle vysvětluje na videu níže: