Preferujte místo chcete

Žijeme ve světě kde CHCI, JÁ POTŘEBUJI naprosto přebíjí již od narození naší přirozenost volby, toho co preferujeme, co si zvolíme. Ano, volba je těsně napojena na intuici a naše Vyšší Já, ovšem jak často ji potlačujeme a nahrazujeme prostou potřebou. Ray skvěle vysvětluje na videu níže:

Advertisements

Just think about these “rules” and apply them.

Simple rules for Everyday…

Just read every line and stay on theme at least 30sec remembering what exactly is this about. And then move on.

And then, just do it!

You know what? Because life is about living, not about wasting time hiding behing messaging or emails. Just try it – instead of emailing go and meet F2F. Ad-hoc – as Nature does. Not planning, be agile.

Méně je více, pamatujete?

Pamatujete si na moment, kdy sedíte dědovi na klíně, brebentíte a on jen řekne:

Zpomal, méně je více, pamatuj?

Ano, možná ne přesně takto, ale jistě jste již zaslechli. A je v tom skrytá hluboká pravda, již dávno jsme zapoměli nechat věci plynout, nevměšovat se, či lelkovat. Věřte mi, je to strašně důležité. Protože naše Ego potřebuje balanc, chvíli, kdy se utlumí. Krásně to vysvětluje Ray Mayor, tak sdílím.

Takže je na čase zkusit to, ne? Na chvíli vypustit, nechat být. Prostě vnitřně si řici

Nechť se stane.

Udělejte tedy pro sebe něco méně….

Jak na křeče?

Kamarad mi poslal dotaz a tak kdyz uz jsem odpovidal, podelim se i s ostatnimi. Co jsou tedy krece a jak s nimi bojovat?

Krece = psychika. Neni to vyzivou, to je fama. Max v horku, kdyz se hodne potis, muzes ztratit sul, pak je nejlepsi od Penco AC Salt, levne a funguje. Pred zavodem 1 tabletu, pak kazdych 60min dalsi. Zalezi jak moc se potis/jake je vedro, muzes zdvojnasobit.

Hlavne ale – krec je problem neurosynchronizace. Alias mozek ridi vse mozne a jednou se sekne pri synchronizaci protilehlych svalu. Pak jdou proti sobe a seknou se. Musis protahnout a pak VEDOME ovladat pohyb (napr.nohou) a jakoby jim rikat co maji delat. Krec odejde.

V jidle musis hodne jist draslik, alias co nejmavsi zelenou zeleninu a kedlubny.

Co způsobuje zablokované meridiány? A proč je zdravý půst?

PaidaLajin opětně dokonale vysvětluje, jak na nás působí stres, jak si sami způsobujeme vytřní stažení orgeánů a blokaci proudění energie v těle. Vřele doporuřuji shlédnout toto krátké video a zamyslet se na sebou.

Další perektní vysvětlení je ohledně půstu – resp. ohledně našich orgránových hodin a o tom, jak je zapotřebí pomoci organismu detoxikovat se – a čím? Prostě tím, že chvíli nejíme. Já např. již více jak 3 měsíce praktikuji 13h půst každý den. Znamená to ve zkratce nejíst od zapadu do východu slunce. Je to snadné, zkuste.

Inspirující dokument o Istvan Sky

Istvan Sky je perfektní hudebník a myslitel, léčitel a čistá duše. Vřele doporučuji udělat si hodinku času a shlédnout dokument o něm a jeho pohledu na Svět, tak blízký tomu mému.

A krásná skladba, která mne BTW na tohoto unikátního člověka dovedla. Její shlédnutí mne přivedlo k nové lásce, akustické kytaře, španělce, na kterou jsem se v 41 letech prostě naučil hrát.

Způsobuje alkohol rakovinu? No samožejmě že ano a nejen to….

Proc již nekolik let abstinuji? Tedy ne kvůli obavě z rakoviny, ač tu bych mohl mít také. Proto, že jsem prozřel – ano, chtělo to několik dní “absťáků” a do teď poslouchání keců “kdo nepije není chlap” – leč stojí to za to. Pryč jsou nesmyslné hádky, uraženost, vopice, stavy na chcípnutí a stavy, kdy si ani za Boha nemohu vzpomenout co jsem dělal.

Znáte to? Tak s alkáčem také sekněte, nejen že není zdravý, ale je to vysoce návyková toxická droga co způsobuje doslova rakovinu (a nejen těla, ale i rodin).

PlantPure Nation, perfektní film o stravování a realitě našeho světa

Dr. Cambell je člověk, který mě a celé mé rodině změnil život. Resp. jeho China Study, ke které jsem se dostal úplně náhodou někdy kolem roku 2011. Věděcký důkaz o tom, co způsobuje živočišná bílkovina našemu tělu a jak nám huntuje životu. Proč umíráme na rakovinu, jak jsme manipulováni nadnárodními potravinářkými společnostmi, falešnou legislativou a oblbováním médii. Co nám dělá mléko, vejce, sý, maso a deriváty z živočišných produktů.

Nejsem Bůh, abych měl právo vzít život jiné živé bytosti. Odmítám jíst cokoliv, co dýchá stejný vzduch jako já, co žije na stejné planetě a co je zde proto, abych já byl jeho Hospodářem, né katem.

Studie nikoliv v laboratoři, ale v reálném světě na skutečných lidech – srovnání mezi Západním a Východním stravováním.

Zde je China study a vřele doporučuji k přečtení:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_China_Study

A zde je v txt formátu zadarmo “kuchařka”:

https://archive.org/stream/pdfy-Ife9I0j6sQ_KA4ns/The%20China%20Study%20Cookbook_djvu.txt

Jaké ovoce je nejvíce nabité zdravím?

No každé co stvořila Matka Příroda, to je jasné. Ovoce je zázrakem přírody, je to výsledný produkt z řetězce Slunce -> Země -> rostlina -> plod. Je nabité vitamíny, vlákninou, energií. Vždy je lepší konzumovat ovoce lokální, sklizené v plné zralosti (mražené), nežli tropické zázraky dovezené přes polovinu Zeměkoule.

Dle antioxidantů je na tom ovoce následně (banán, jablko, mango, jahoda, borůvky, maliny, brusinky, ostružiny):

Zapomeňte tedy na uměle vyrobené vitamíny a doplňky, raději si na podzim uschovejte ovoce vlastní, případně mrazák zaplňte mňamkami z obchodů a hlavně – každý den ovoce a zelenina.

Krásné vysvětlení je zde:

Circadianclok / cirkadiánní rytmus – naše vnitřní hodiny

Cirkadiánní rytmus je biologický rytmus s periodou o délce 20–28 hodin (lat. circa = „okolo“, „během“, dies = „den“). Cirkadiánní rytmus je jeden z biorytmů, tedy kolísání aktivity a bdělosti nejčastěji s denní, měsíční nebo roční periodou.[1] Průkopníkem tohoto pojmu je rumunský vědec Franz Halberg,[2] ale jev je znám od starověku.

Perfektní blog plný informací s příkladů:
http://blog.mycircadianclock.org

Super video vysvětlující podstatu, vliv rozhozených hodin a hlavně tzv. time restricted feeding, je zde (Dr. Satchin Panda on Time-Restricted Feeding and Its Effects on Obesity, Muscle Mass & Heart Health):

Já aktuálně již více jak měsíc vynechávám jídlo 13h v kuse (někdy 16h a někdy 24h), od 18:00 – 7:00 např. a nejen že to je extrémně snadné, také je to zdravotně prospěšné a přirozené. Doporučuji všem zkusit.